Callanetics Resenbro - motion i det fri

 

Torsdag eftermiddag. 

Her er muligheden for at prøve callanetics i det fri på et kort forårshold.

Callanetics kan beskrives som en blanding af ”gammeldags” gymnastik, yoga, pilates og ballet.

Det vidunderlige ved callanetics, er at man får en hel bonus-pakke ud af træningen.

Udover en bedre kropsholdning, styrker det din lungefunktion og giver energi. Det er også med til at fjerne spændinger og smerter i kroppen. En fitnessform som udfordrer kroppens smidighed, balance og bygger muskler op indefra.

Callanetics er en træningsform, der gennem grundige og langsomme øvelser styrker de muskler, der former kroppen og dermed øger din smidighed. I callanetics er der særlig fokus på træning af lår, hofter, baller og mave, men du vil også opleve, at din ryg bliver styrket. Koncentration og muskelkontrol er afgørende elementer.

Med små bevægelser og mange gentagelser henvender callanetics sig til alle, som ønsker at få kroppen strammet op i et stille og roligt tempo. Callanetics er også velegnet til genoptræning eller som motion, hvis man midlertidigt eller permanent har en skrøbelig fysik.

De styrkende smidigheds- og strækøvelser foregår stående og siddende på måtte.
Kroppen arbejdes igennem i et roligt tempo med små præcise bevægelser, hvor hver især kun yder, hvad kroppen kan klare. Timen afsluttes med lidt afspænding og afslapning.

Tag tøj på efter vejret og medbring en yogamåtte, en yogastrop eller et bælte samt en flaske vand.

 

 

 

Torsdag eftermiddag. 

Her er muligheden for at prøve callanetics i det fri på et kort forårshold.

Callanetics kan beskrives som en blanding af ”gammeldags” gymnastik, yoga, pilates og ballet.

Det vidunderlige ved callanetics, er at man får en hel bonus-pakke ud af træningen.

Udover en bedre kropsholdning, styrker det din lungefunktion og giver energi. Det er også med til at fjerne spændinger og smerter i kroppen. En fitnessform som udfordrer kroppens smidighed, balance og bygger muskler op indefra.

Callanetics er en træningsform, der gennem grundige og langsomme øvelser styrker de muskler, der former kroppen og dermed øger din smidighed. I callanetics er der særlig fokus på træning af lår, hofter, baller og mave, men du vil også opleve, at din ryg bliver styrket. Koncentration og muskelkontrol er afgørende elementer.

Med små bevægelser og mange gentagelser henvender callanetics sig til alle, som ønsker at få kroppen strammet op i et stille og roligt tempo. Callanetics er også velegnet til genoptræning eller som motion, hvis man midlertidigt eller permanent har en skrøbelig fysik.

De styrkende smidigheds- og strækøvelser foregår stående og siddende på måtte.
Kroppen arbejdes igennem i et roligt tempo med små præcise bevægelser, hvor hver især kun yder, hvad kroppen kan klare. Timen afsluttes med lidt afspænding og afslapning.

Tag tøj på efter vejret og medbring en yogamåtte, en yogastrop eller et bælte samt en flaske vand.

 

 


Tilmeld nu

Info

Holdnummer: 21130
Status: Tilmeldingsklar
Første møde: 08-04-2021 14:00
Mødegange: 4
Lektioner: 4
Undervisere: Susanne Kruse Balslev
Priser:
Pens./ efterløns. DKK 130,00
Almen DKK 130,00
Andre kommuner DKK 130,00

Mødegange

Start Slut Lektioner Lokale Sted
08-04-2021 14:00 08-04-2021 14:45 1,00 Carporten Resenbro
15-04-2021 14:00 15-04-2021 14:45 1,00 Carporten Resenbro
22-04-2021 14:00 22-04-2021 14:45 1,00 Carporten Resenbro
29-04-2021 14:00 29-04-2021 14:45 1,00 Carporten Resenbro
  • Start: 08-04-2021 14:00
    Slut: 08-04-2021 14:45
    Lektioner: 1,00
    Lokale: Carporten
    Sted: Resenbro
  • Start: 15-04-2021 14:00
    Slut: 15-04-2021 14:45
    Lektioner: 1,00
    Lokale: Carporten
    Sted: Resenbro
  • Start: 22-04-2021 14:00
    Slut: 22-04-2021 14:45
    Lektioner: 1,00
    Lokale: Carporten
    Sted: Resenbro
  • Start: 29-04-2021 14:00
    Slut: 29-04-2021 14:45
    Lektioner: 1,00
    Lokale: Carporten
    Sted: Resenbro

Find vej

Adresse:
Resenbro
(Carporten)
Skæbækvej 23 A, Resenbro
8600 Silkeborg

dof