Tilmelding

Når du har fundet et kursus, som du gerne vil deltage i, så tilmeld dig i god tid, for at være sikker på, at 'dit' hold bliver oprettet.

Tilmelding til weekendkurser
Vil du deltage på et weekendkursus, betaler du ved tilmeldingen. Afmelding kan ske indtil 2 uger før kursusstart, så returnerer vi dit kursusgebyr, minus 50 kr. i administrationsgebyr.

Andre kurser og foredrag

Tilmelding til alle andre kurser er bindende 8 dage før startdatoen.
Du kan tilmelde dig på følgende måder:

1. Tilmeld dig her på hjemmesiden:
Ved holdets kursusbeskrivelse finder du knappen "Tilmeld".

2. Tilmeld dig pr. e-mail:
mail@gjernaftenskole.dk
Du skal oplyse hvilket hold m. startdato, samt navn, adresse, telefon og  fødselsdag.
Oplys os også om du vil betale via bankoverførelse til reg.nr. 1551 konto nr. 9649727 eller om du vil have tilsendt indbetalingsoplysninger pr. mail eller post.

3. Tilmeld dig på telefon:
27 51 81 71
- og du må gerne ringe om dagen, om aftenen eller i weekenden. Dog bedst mellem kl. 10-16.

4. Tilmeld dig skriftligt:
Gjern Aftenskole
Ebbesensvej 18
8641 Sorring

Vil du tilmelde dig et kursus via hjemmesiden, betaler du ved tilmeldingen.
Hvis du tilmelder dig pr. telefon eller e-mail, får du tilsendt et indbetalingskort pr. mail eller post.

Persondatapolitik
Her kan du se Gjern Aftenskoles persondatapolitik.